Bravofly – travel dünya

SEYAHAT BLOGU
Home > Seyahat ipuçları > Uzun Mesafeli Uçuşlar İçin Tavsiyeler

Seyahat ipuçları

Uzun Mesafeli Uçuşlar İçin Tavsiyeler

Uzun Mesafeli Uçuşlar İçin Tavsiyeler
Eylül 23
22:16 2016

Uzun süreli uçuşlar tek kelimeyle birer problemdirler , çünkü uzun süre boyunca oturmak oldukça konforsuz ve rahatsız edicidir.

Uzun uçuşları atlatabilmeniz için çok farklı yöntemler bulunmaktadır. Bunlar;

Standartları Yükseltmeye Başlayın

Uzun menzilli uçuşunuz varsa  uçuş puanlarınızı kullanın.  Buradaki amaç, standartları olabildiğince yükseltmek ve bunu daha fazla beklemeden yapmalısınız. Uçuş sınıfınızı yükselttiğinizde pek çok şey elde edersiniz. Bunlar;  geriye tam yaslanan rahat koltuklar, daha iyi yemekler, daha fazla nefes alabileceğiniz alan ve fazlasıdır.  Uçuş sınıfı yükseltme fikri size birden çok şekilde fayda sağlayabilir. Hem daha rahat dinlenirsiniz, hem de tüm uçuş deneyiminiz daha konforlu  hale gelir.

Çok Fazla Yükten Kaçının

Seyahat ederken en iyisi çok fazla yükten uzak durmaktır. Size rahatsızlık verebilecceği için, yanınıza çok yük almamaya çalışın. 15-18 saatlik bir uçuşunuz olabilir ve bacaklarınız için olabildiğince fazla alana ihtiyacınız var. Çok sıkışık ya da problem yaratan bir yerde oturmak istemezsiniz. Eğer yanınıza çok fazla eşya alırsanız yalnızca kendi uyku mekanınızı daraltmış olursunuz.

Yanınıza Atıştırmalık Alın

Yanınıza atıştırmalık bir şey almazsanız, uzun sureli bir uçuş hiç de eğlenceli olmayacaktır. Eninde sonunda acıkacaksınız ve servis edilen yemek pek de memnun edici olmayabilir. Yiyecek servisi için hostesi çağırmaktansa, yanınızda biraz atıştırmalık taşıyabilirsiniz.

Protein açısından zengin atıştırmalıkları tercih edin. Bu yiyecekler sizi yeterli bir süre tok tutar. Tercih edilebilecek bazı yiyecekler; badem, peynir, yoğurt, protein bar ya da fıstık ezmesi olabilir.

Yeterince Sıvı Tüketin

Eğer yeterince su içerseniz, uzun menzilli bir uçuş çok daha kolay atlatılabilir. Su yaşam kaynağıdır ve uzun bir uçuşu atlatmak istiyorsanız en iyi dostunuzdur. Uçuş sırasında ne kadar su tüketmeniz gerektiğiyle ilgili bir sınırlama yok ancak sağlık uzmanları normalde tükettiğinizden daha fazlasını tüketmenizi tavsiye ediyor. Çünkü hava yolculuğu ciddi su kaybına yol açabilir.

Uçuş boyunca bol miktarda su içmeli ve vücudunuza yeterli sıvıyı sağlamalısınız.

Kafeinden Uzak Durun, Yeşil Çay İçin

Su kaybını engellemek için kafeine hayır deyin ve yol boyunca uykunuzun kaçmayacağını garantileyin. Kafein sizi uyanık tutar ve bu mecbur olmadıkça isteyeceğiniz bir şey değildir. Dahası, kafein sizi gerginleştirir ve su kaybetmenize sebep olur. Hepimiz biliyoruz ki kafein uçuş sırasında mümkün olduğunca uzak durmanız gereken şeylerden biridir. Bunun aksine, hala içecek bir şey arıyorsanız yeşil çayı tercih edin.Yeşil çay, uçuş ve saat farkı nedeniyle yaşayacağınız olası bir ritim bozukluğu ile başetmeye yardımcıdır.

Uzun menzilli uçuşlar her zaman problemlidir çünkü oldukça yorucudurlar ve çok sabır gerektirirler. Yukaridaki tavsiyelere uyarak böyle bir uçuşu kolayca atlatabilirsiniz.

About Author

admin

admin

0 Comments

No Comments Yet!

There are no comments at the moment, do you want to add one?

Write a comment

Write a Comment